دولت فرانسه، مریم رجوی را ممنوع‌الخروج کرد (۸ تیر ۱۴۰۳) رسانه‌های فلسطینی: تنها ایران می‌تواند در چند دقیقه معادله را عوض کند سلوان مومیکا، فرد عامل اهانت به قرآن در نروژ کشته شد (۱۴ فروردین ۱۴۰۳) معامله گران بورس رژِیم صهیونیستی از عملیات طوفان الاقصی با خبر بودند؟ دانمارک ممنوعیت قرآن سوزی را تصویب کرد مقاومت لبنان چندین پایگاه اشغالگران را هدف حمله موشکی قرار داد وزیر خارجه قطر: نابودی حماس با ادامه جنگ هرگز اتفاق نخواهد افتاد ترکیه تعدادی از اعضای پ.ک.ک. را کشت ویدئو| اثبات کذب بودن ادعای رژیم صهیونیستی درباره بیمارستان الشفاء تمام پروازهای بحرین به رژیم صهیونیستی لغو شد ویدئو| لحظه شکار شدن تانک رژیم صهیونیستی توسط نیروهای گردان قسام سازمان ملل خواستار آزادی فوری همه گروگان‌ها در غزه شد واکنش‌های جهانی به مبادله آتش میان حماس و رژیم صهیونیستی روسیه آزمایش موشکی در قطب شمال را تکذیب کرد تیراندازی در یک مرکز درمانی در هلند چند کشته و زخمی برجای گذاشت پیام آیت‌الله سیستانی در پی آتش‌سوزی مرگبار در شمال عراق چین و سوریه ۳ سند همکاری امضا کردند جزئیات بسته تحریمی جدید اتحادیه اروپا علیه ایران تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران| فارس و تسنیم هم تحریم شدند تعداد جان‌باختگان سیل لیبی از ۱۱ هزار نفر گذشت
سرخط خبرها

تاکید بر توسعه روابط تهران - دوحه در همه زمینه‌ها/ هرگونه فشار و تنگنای ایجاد شده برای قطر را محکوم می‌کنیم

  • کد خبر: ۱۲۳۸۰
  • ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
تاکید بر توسعه روابط تهران - دوحه در همه زمینه‌ها/ هرگونه فشار و تنگنای ایجاد شده برای قطر را محکوم می‌کنیم
رئیس جمهوری اسلامی ایران و امیر قطر روز پنج‌شنبه، ۲۸ آذرماه در حاشیه اجلاس سران کوالالامپور ۲۰۱۹ در مالزی با یکدیگر دیدار و بر توسعه و تعمیق روابط در همه زمینه‌ها تاکید کردند.
به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در این دیدار با بیان اینکه روز به روز شاهد توسعه روابط تهران – دوحه هستیم، افزود: در کنار قطر بوده و هستیم  و هرگونه فشار و تنگنای ایجاد شده علیه این کشور را محکوم می‌کنیم.

دکتر روحانی با بیان اینکه ایران و قطر باید از فرصت نزدیکی و قرابت برای توسعه روابط اقتصادی و تجاری استفاده کنند، افزود: دو کشورمی‌توانند در زمینه‌های مختلف همکاری نزدیک داشته باشند.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه تهران و دوحه در شرایط اقتصادی موجود می‌توانند بسیاری از نیازمندی‌های یکدیگر را رفع کنند، گفت: می‌توانیم در زمینه سرمایه گذاری مشترک همکاری داشته باشیم.

امیر قطر نیز با ابراز خوشحالی از ملاقات رئیس جمهوری ایران در حاشیه اجلاس کوآلالامپور، گفت: روابط دو کشور روابط ویژه‌ای است و در شرایط امروز منطقه باید روابط ما و تماس‌ها بیشتر باشد.

شیخ تمیم بن حمد آل ثانی با قدردانی از مواضع ایران در قبال تحریم قطر، گفت: موضع ایران مورد تحسین ماست و ما آن را فراموش نمی‌کنیم.

امیر قطر همچنین تاکید کرد: معتقدم ایران و قطر می‌توانند از این شرایط سخت که برایشان ایجاد شده عبور کنند.
منبع: پایگاه دولت
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->